Informatie
Veelgestelde Vragen
Heeft u vragen over uw bestelling, een product of onze website? Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Wat zijn de levertijden?
Momenteel verzenden wij je bestelling binnen 2 werkdagen na ontvangst van je betaling. Hierbij komt dan nog de tijd van verzending.
Mochten de levertijden om een of andere reden langer zijn, dan geven wij dit aan op onze website Mocht je de bestelling sneller willen hebben dan de aangegeven levertijd, kun je altijd even bellen of mailen . Dan kijken we of we het sneller kunnen versturen.
Wat zijn de openingstijden van de fysieke winkel in Easterlittens?
winkel openingstijden
Maandag t/m Woensdag
16:00 t/m 20:00
Donderdag
17:00 t/m 21:00
Vrijdag
13:00 t/m 17:00
Zaterdag
08:30 t/m 17:00
Zondag
Op afspraak
Buiten openingstijden op afspraak mogelijk
U bent van harte welkom om langs te komen om uw online bestelling af te halen of om ons assortiment te bekijken.
Aangepaste openingstijden
13 september gesloten
20 september vanaf 10:00 geopend
26 september Gesloten
11 oktober gesloten
15 oktober vanaf 18:00 geopend
22 oktober gesloten
25 & 26 december op afspraak
Pakketpunten
Wij hebben een pakketpunt voor.
DPD, UPS & Vinted Go.
u kunt bij ons terecht voor pakketten
voor afhaal of verzending
Zijn de prijzen inclusief of exclusief 21% BTW?
Al onze prijzen worden exclusief 21% BTW weergegeven. De BTW wordt berekend en toegevoegd aan het totaalbedrag tijdens het afrekenen.
Hoe kan ik een product retourneren?
U kunt een product binnen 30 dagen retourneren. Zie ons retourbeleid voor meer informatie over de procedure.
Hoe kan ik contact opnemen met Miedema Tools?
U kunt ons bereiken via WhatsApp, e-mail of telefoon. Onze contactgegevens vindt u op de Contact pagina.
Wat is het retourbeleid van Miedema Tools?
U heeft het recht om uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Bekijk de pagina Retourneren voor de details.
Hoe kan ik een garantieclaim indienen?
Om een garantieclaim in te dienen, kunt u een e-mail sturen naar onze klantenservice met een beschrijving van het probleem en uw ordernummer. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Bieden jullie garantie op de producten?
Ja, wij bieden garantie op onze producten. De garantieperiode verschilt per product. Raadpleeg de productpagina voor de specifieke garantievoorwaarden.
producten met het Online label
Producten met het label Online hebben wij niet standaard op voorraad in de winkel
neem vrijblijvend contact op voor de huidige voorraad of bestel gemakkelijk online.
Dan word het product binnen 2 werkdagen verzonden.
Neem contact op
Heeft u nog vragen of hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice. We staan klaar om u te helpen met al uw vragen over onze producten, bestellingen of de website.